lifeofmimmi.blogg.se

En tjej på 22 år som bloggar om sitt liv. Satsar stenhårt på träningen, skolan , livet i sig och det är alltid full fart! Just sit back and relax.

right now!

Permalink2

På tåget som snart åker! Men gud va blond jag såg ut i detta ljus! Haha jag som lägger i allt mörkare för varje gång,  jaja. 


#1 - - nicolinda.blogg.se:

Vad fin du är då! Ditt hår ser väldigt ljust ut, det är också fint :) Hoppas du har haft en härlig fredag och får en fortsatt bra kväll.

SVAR: Oj oj oj, glömt att Center finns. Nu drömmer jag mig bort till Center's värld, haha.. det är ju så himmelskt gott kan jag tycka ♡ Jag älskar också all choklad men ljus choklad då, aldrig mörk. Jag gillar även hasselnöt touch på choklad eller snickers liknande. Längesen jag åt sånt, suktas här haha :D Åh tack, det ska jag :)

#2 - - Sanna :

Snygging!!! <3

Till top