lifeofmimmi.blogg.se

En tjej på 22 år som bloggar om sitt liv. Satsar stenhårt på träningen, skolan , livet i sig och det är alltid full fart! Just sit back and relax.

Me, me and me!

Allmänt Permalink0
Jag heter Mimmi som ni möjligtvis redan anat(med tanke på namnet) och är 22 år gammal! Eller aa, gammal och gammal skulle jag nog inte säga. Jag måste påstå att jag har hela livet framför mig och det är aldrig för sent att lära sig något nytt. Någonting jag gör om dagarna är att träna. Som många andra bloggare då, haha. Har alltid gillat att träna och i dagens läge blir det mycket löpning samt en hel del styrketräning. Jag går även i skolan. Jajamensan! I höstas började jag en 2-årig YH-utbildning inom Internationell Sälj och Marknadsföring och jag stormtrivs! Har träffat så underbara personer och min klass är amazing. Har alltid jobbat med människor och ofta inom sälj så då passade denna utmärkt för lilla mig. Träningen och skolan kombineras med vänner, familj och jobb emellanåt. Är mitt i ett skifte av jobb men mer om det någon annan dag! Har varit och tränat och nu måste jag preppa magen med lite protein. PUSS


En gammal goding jag hade på datan! Den får duga för nu



Till top