lifeofmimmi.blogg.se

En tjej på 22 år som bloggar om sitt liv. Satsar stenhårt på träningen, skolan , livet i sig och det är alltid full fart! Just sit back and relax.

ambitiös

Permalink1
Jag har inte alltid varit så framåt och målmedveten som jag är idag. När jag var yngre var jag mer tillbakadragen och blyg.  Detta beror nog på allt som hänt genom livet och vilka människor man stöter på. Man lär sig av alla möjliga slags människor och man blir även påverkad under loppets gång. Tänk hur fort tiden går?! Känns som igår man tog studenten, känns inte alls länge sedan man bodde i New york över sommaren och vart tog detta år vägen? Detta år har varit ett bra år. Jag har haft möjligheten att resa mycket,  lärt känna nya människor och utvecklas i min träning en hel del. Vet inte vart jag vill komma med detta inlägg då jag är aningen trött i skrivandets stund men jag har insett på sistone att jag har utvecklats något enormt. Anser att jag är väldigt ambitiös och vill jag uppnå något så kämpar jag så in i bomben för att hamna där jag vill.  Detta är jag otroligt stolt och glad över att jag har som egenskap. De är en tanke som slog mig när jag sitter här i soffan och överöser er med inlägg haha. 
#1 - - Sanna:

Vad fint skrivet syster!! Håller helt med dig! Du är en väldigt inspirerande person! <3 J

Till top