lifeofmimmi.blogg.se

En tjej på 22 år som bloggar om sitt liv. Satsar stenhårt på träningen, skolan , livet i sig och det är alltid full fart! Just sit back and relax.

Work hard, play hard

Allmänt Permalink1
Under dagens träningspass fokuserade jag på mage och armar. Jag blandar lite egna övningar med inspirationsövningar som jag sett antingen på träningsblogar eller instagram. Där följer jag faktiskt några som jag tycker är riktigt duktiga såsom Kayla Itsines, Hannah Polites och Izabel Goulart som ger motivation! Båda fokusområden tränar jag som med ett cirkelprogram ungefär och alla övningar på lite olika upplägg men tänk dig ungefär 10-15  x 6

Dagens upplägg mage:
* Russian twist
* Ab bikes
* Sit-ups
* Jackknife situps med vikt
* Plankan
* Toe touches
* Sidoplankan


Dagens upplägg armar:
* Burpees (vem gillar ens det?! haha)
* Mountain Climbers
* Commandos
* Plankan (igen)
* Tricep dips
* Plus lite övrningar med vikter

Blev lite luddigt i detta inlägg men kan visa någon dag på bild om det finns intresse för hur min träning ser ut?


#1 - - Hanna Karlsson:

Härligt med ett träningspass.

Till top