lifeofmimmi.blogg.se

En tjej på 22 år som bloggar om sitt liv. Satsar stenhårt på träningen, skolan , livet i sig och det är alltid full fart! Just sit back and relax.

Whats your morning story

Permalink0
God morgon alla otroligt många som hittat hit! :) bara fråga om ni undrar över något eller så. Idag ville jag inte gå upp. Visst är det så mycket svårare nu under höst/vinterhalvåret att stiga upp till skillnad från när de är sommar? Jag är inte att leka med på morgonen. Fråga bara min sambo. Han kommer och pussar mig hejdå då han faktiskt åker till och med tidigare än mig (okej ska inte klaga då folk faktiskt går upp vid fem redan) och jag praktiskt taget drar ner honom och vill använda honom som kudde haha. Jaja,  nu är jag uppe. Idag är det skola som gäller så har laddat upp med bra matlåda och de goda pepparkaksbollarna till lite energi i eftermiddag. Nu ska jag smutta vidare på min smoothie,  hörs sen! 

PS,  ni ska få höra fortsättningen av mitt hälsoprogram senare idag. 

Till top