lifeofmimmi.blogg.se

En tjej på 22 år som bloggar om sitt liv. Satsar stenhårt på träningen, skolan , livet i sig och det är alltid full fart! Just sit back and relax.

part two.

Allmänt Permalink0
Därefter fick jag faktiskt hjälp i precis perfekt tid och sakta men säkert återgick jag till en normal vikt, normal kurva och något bättre tankar. När man väl har hamnat så lågt inom detta så är det faktiskt så att det inte försvinner helt. Det kan påverka mig även idag stundvis men då gäller det helt enkelt att vara stark och nu vet jag ju hur jag ska gå tillväga för att inte halka dit. 
Efter den tiden har jag alltid tränat. Allt ifrån simning, löpning och styrketräning. Så ingen direkt sportaktivitet utan mer känt efter vad som känns inspirerande och roligt för stunden. Jag har fortfarande koll på träning respektive maten men det är mer för att jag faktiskt älskar just hälsokost och träning. Så inte för att jag MÅSTE träna utan för att jag VILL DET. Jag älskar att planera hälsosamma måltider men jag älskar likaväl godispåsen på fredagskvällen efter en tuff vecka. Det handlar ju om balans. Det ska ju inte vara trist att leva, right? Sen tror jag givetvis att alla människor i olika former behöver motionera för att syresätta och må bra i kroppen i övrigt. Efter detta har vi nu hamnat några år framåt och jag har nu hunnit göra mycket kul i livet. Upplevt saker. Både bra och dåliga men jag tror det är så man växer som person. Vi har nu kommit till en viktigt punkt i mitt liv. Det handlar om en ny vändning som skedde i Juni detta år. To be continued..


 
Till top