lifeofmimmi.blogg.se

En tjej på 22 år som bloggar om sitt liv. Satsar stenhårt på träningen, skolan , livet i sig och det är alltid full fart! Just sit back and relax.

a honest note.

Permalink1
Jag har alltid mer eller mindre tänkt på hälsan och allt därtill. Sen må vikten ha gått upp och ned såsom humöret likaså. Min mamma gick bort 2004 när jag var knappt 12 år gammal. De såklart påverkade mig oerhört och från att ha varit lite barnknubbig så började jag tröstäta. Va väl inte så konstigt när man tänker efter i och med att jag förlora henne. Åren gick och saker hände med mig själv.  Efter en stund av tröstätandet så hamna jag i tonåren vilket alla kan hålla med om inte va den roligaste perioden i livet tankemässigt. Det hela sluta med att jag tränade varje dag minst en timma och ät som en liten fågel som min pappa sa. Då jag hade några kilon att ta av så gick jag ändå ner 25 kg. Då va jag knappt 14 år. Mycket starkt jobbat nu i efterhand måste jag säga men kanske inte det mest sunda. Det finns andra alternativ men detta va ett drastiskt och snabbt sätt ansåg jag. Däremot så va ju inte tankarna så sunda som de borde vara. Hur jag gick tillväga berättar jag mer om snart i en annan del.. 


En bild från i våras! 
#1 - - Malin:

Usch vad hemskt med din mamma. Ta hand om dig själv gumman 💕

Till top